bergen

  • uitzoeken wat een goede smartphone is, die gaan kopen, alles erop laten installeren wat moet en terugbetaling regelen op het werk
  • eens rondbellen wie/wat/waar/hoe voor winterbanden, een afspraak maken en banden wisselen (dringend)
  • de huisbaas contacteren om het buitenschilderwerk eens te komen bekijken (note to self: zorgen voor een huis in presentabele staat – zwaar werkpuntje)
  • samen met Maren gaan kijken voor een bril (ow yes… het is zover..)
  • alles regelen rond het kleine auto ongeluk dat ik vandaag had: verzekering/expert/garage… juijh not
  • de deadline van Tripliek komt dichterbij en er is nog niet veel materiaal precies
  • sint- en kerstkadootjes oplijsten en shoppen

Waarschijnlijk is dit voor de meeste mensen een lijstje als een ander. Voor mij niet. Het zijn bergen. Hele hoge bergen. Stuk voor stuk. Die ik voor me uitschuif, waar ik maar niet over geraak en die elke dag hoger worden.

Dat ik veel moet slapen zei de psycholoog. En meer me-time inlassen. En nog meer in het nu leven en wat minder met de toekomst bezig zijn.
Dat ik haar geloof en dat ook echt wil doen.
Helaas is er het lijstje.. en loopt het huishouden door… en moeten er centen binnenkomen (veel centen als ik het lijstje zo bekijk …. ) dus moeten we gaan werken.

Dus we nemen al eens meer een lang schuimbad, proberen ’s avonds wat vroeger te gaan slapen, proberen onze weekends nog wat leger te maken zodat er gerust kan worden en hopen op het beste..

mountans

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op bergen

  1. Heidi zegt:

    Haha, dat schuimbad kan toch zalig zijn hé! Ik laat mij er zo meteen ook in zakken!. Budgettip ivm brillen: als Nederland niet onbereikbaar ver is moet je zeker eens informeren bij https://www.eyesandmore.nl. Wij hadden daar 6 brillen (voor twee zonen en mezelf) voor de prijs van 1 hier in België.

  2. upje zegt:

    Doen, he meid. Geen ge-ja-maar. Ik voel iedere dag hoe het voelt als je te lang die rust niet neemt en ik zweer je, dat is geen pretje. Ik weet dat het moeilijk is om genoeg te slapen en me-time in te bouwen, maar je kunt dat wel. Als je al die andere dingen kunt, dan gaat dit ook lukken. Succes…!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.