Van goede voornemens bis

Dus we zitten hier met een probleem. Merci voor al die lieve reacties trouwens.

Ik ben er het mens niet naar om mij huilend in de zetel te gooien (mss zou ik dat beter wel eens doen), neeneen, een plan de campagne is hier opgesteld.

Naast de psychologische hulp die er zeker gaat komen heb ik ook een herwerkte versie van mijn goede voornemens gemaakt. met een beetje meer aandacht voor me, myself & I.

– mijn avonden gaan wat gestructureerder verlopen als in: de computer gaat pas aan als het “item” van de avond ok is: 1 tv avond, 1 admin avond, 1 strijkavond en 1 kuisavond en drie avonden voor de dingen die er toch nog tussenkomen….

– de frisdrank wordt hier weer volledig geweerd want dat 1 glas op de fastfoodavond werden er al vlug een paar, en de dag nadien de overschot etc etc..en ondertussen zit ik sinds na onze vakantie weer aan een blikje per dag. mét bijhorende vermoeidheid. Dus volledig finito met de frisdrank.

– wat er ook gebeurt, 23.00 uur wordt hier het allerlaatste gaan slapen uur. niet meer tot een kot in de nacht achter de pc, werken of lezen of whatever.

– mijn woensdagochtenden worden écht MIJN woensdagochtenden. Geen gelummel meer achter de pc een halve dag, geen boodschappen, geen administratieve toestanden. Elke week gaan zwemmen als de kindjes afgeleverd zijn en daarna rust of shoppen of met een vriendin afspreken.. ontspanning.

– u merkt ongetwijfeld dat ik mijn pc tijd drastisch ga herzien. Wees gerust ik ga deze blog niet verwaarlozen, noch het aantal blogs dat ik volg verminderen. ik ga vooral mijn fb tijd wat bijspijkeren, die groepjes waar ik deel van uitmaak zijn al drastisch verminderd, van 15 naar drie. De spelletjes zijn allemaal van mijn profiel gewist. Voornemens zijn genomen om drie keer per dag in te loggen en niet meer… dat wordt effe wennen veronderstel ik.

Maar ik hoop dat het allemaal wat gaat bijdragen tot minder moe zijn, een helderder hoofd hebben en de dingen die ik plan ook werkelijk gedaan krijgen. En als de professionele hulp dan ook nog een handje wil hebben met wat in mijn hoofd zit wat te ‘reorganiseren’ dan komt dat allemaal dik in orde.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Van goede voornemens bis

  1. Jessie zegt:

    Klinkt een zéér goed plan! Ik zou beter ook een aantal van die dingen op een lijstje smijten…Véél succes ermee!!

  2. Strak plan! ’t is van ‘menens’ blijkbaar :-). Veel succes gewenst! En ook veel rust. Dat vooral…

  3. KittyD zegt:

    waw, dat heb je goed uitgedacht, ik hoop dat het je lukt!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.