Secret Santa

Net zoals de voorbije jaren lanceerde Tess ook dit jaar een oproep om mee te doen met Secret Santa. En dit jaar is het een speciale! We sturen mekaar dit jaar geen (zelfgemaakte) kadootjes maar wel een mooie wens! Een leuk idee en ik schreef me in. Ik ben geen groot knutseltalent maar na een duik in een hobbywinkel kwam ik thuis met wat leuke spulletjes om toch zelf kaartjes te maken. Jawel kaartjes want ik kreeg drie ‘slachtoffers’ in m’n mailbox waar ik m’n wensen aan mocht bezorgen. internationaal gezelschap want ik mag een kaartje versturen naar Nederland, Frankrijk en eentje in eigen land.

Sneak peak:

DSC02933

Et voila morgen gaan ze op de bus, netjes tussen kerst en nieuw zoals gevraagd. Hopelijk zijn de ontvangers er blij mee!

Ik werd zelf al verwend met 2 kaartjes, waarvan ééntje echt wààààààààààààw is, maar ik wacht nog even het derde af om jullie te laten meegenieten!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Secret Santa

  1. misssexandthecity zegt:

    Leuk hé, ik vond het weer enorm tof om mee te doen,……

  2. Alet zegt:

    Beste Birgit,
    Heel erg bedankt voor je mooie kaart en warme wensen en bij deze wil ik jou en je gezin ook een geweldig en gezond 2015 toewensen.
    Groetjes
    Alet

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.